Termékek Menü

Tojásfehérje por - 1 kg

Ár:
5.300 Ft

A tojásfehérje kiemelkedő fehérje- és aminosav-forrás a testépítők számára, amely tartalmazza mind a 9 esszenciális aminosavat, amelyre az emberi szervezetnek szüksége van, ám nem tudja előállítani.

A tojásfehérje a 80-as, 90-es évekig szinte egyeduralkodó volt a proteinkoncentrátumok piacán. Uralkodását a 90-es években berobbanó tejsavó-fehérje törte meg, amely olcsóbb és jobban emészthető alternatívát jelentett a sportolók számára. Azonban a tudományos kutatások rávilágítottak arra, hogy a tejsavó-fehérjéknek is vannak hiányosságaik, amelyeket más forrásokból (kazein, tojás- és szójafehérje) lehet orvosolni.

Kiszerelés: 1kg-os csomagolásban

Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!
Egységár: 5.300 Ft/kg
Várható csomagfeladás: 2018. november 15.
Kiszerelés:
1 kg

Leírás és Paraméterek

A tojásfehérje előnyei

A tojásfehérje az egyik legmagasabb biológiai értékkel rendelkező, kiemelkedő élettani hatással bíró fehérjeforrás. Kiegyensúlyozott aminosav-tartalma, könnyű emészthetősége, laktózmentessége, illetve kimagasló alanin, arginin, metionin és glycin tartalma méltán tette a tojásfehérjét a proteinforrások legnépszerűbb alternatívájának.
Felszívódása közepesen gyors, nagyjából a tejsavó és a kazein felszívódása közé tehető, tehát a fehérjeszintézis fokozásában és a katabolizmus gátlásában is a kettő között helyezkedik el.

A tojásfehérje jelentősége leginkább abban áll tehát, hogy kiemelkedően magas az aminosav-tartalma, optimális az izomtömeg növekedés elősegítéséhez, ugyanakkor azok is fogyaszthatják, akik allergiásak a tejfehérjére, valamint, akik érzékenyek a laktózra és így nem tudnak tejsavót, kazeint vagy ezek keverékét tartalmazó fehérjekészítményt fogyasztani.

Miért jobb mint a nyers tojás?

A tojásfehérje-koncentrátum – szemben a tyúk tojta tojással – abban nyújt többet, hogy lényegesen kevesebb zsírt tartalmaz, mint a nyers tojás, hiszen a zsiradék jó része a tojássárgájában koncentrálódik. A leválasztással pedig egy alacsony zsírtartalmú fehérjét nyerünk. A probléma azonban, hogy ez jóval kevesebb fehérjét tartalmaz, mintha az egész tojás fehérjéjét lehetne felhasználni. A tojásfehérje-koncentrátumok viszont a tojás mindkét részének (sárgája és fehérje) fehérjéjét biztosítják, amelynek biológiai értéke így magasabb, ugyanis a tojássárgájában élettanilag alapvetően jobb fehérje található.

Mikor fogyasszuk?

Alkalmazását tekintve célszerű inkább a nappali, illetve kora-délutáni órákat választani, kiegyensúlyozott aminosav-profilja miatt. Így segíti az izomtömeg-növelést, és gátolja annak csökkenését (katabolizmust). Edzés után is fogyasztható, de akkor érdemesebb a tejsavó-koncentrátumokat alkalmazni.
Diétás időszak végén, víztelenítés ideje alatt viszont nem javasolt fogyasztani, mivel magas nátriumtartalma fokozza a vízvisszatartást, ami a forma gyengülését eredményezheti!

TÁPÉRTÉK 100g
Energia 1 478 kj / 353 kcal
zsír 0,2 g
—  telített zsírsavak 0 g
szénhidrát 7,8 g
—  cukrok 4 g
fehérje 80 g
3,8 g
AMINOSAV PROFIL Fehérje / Aminosav %
Alanin 6,1
Arginin 5,8
Aspartic sav 10,1
L-Glutamin 12,9
Cisztein 2,7
Glycin 3,4
Histidin 2,3
Isoleucin 5,3
Leucin 8,4
Lysin 6,3
Methionin 3,7
Phenylalanin 5,8
Prolin 3,8
Serin 6,8
Threonin 4,5
Tryptophan 1,6
Tyrosin 3,9
Valin 6,8

Vélemények

| 5 / 5 csillag!
2018. 05. 14.
Szuper termèk
| 5 / 5 csillag!
2018. 05. 13.
Ja mèg anyithogy sokkal jobb mint bàrmijen tesavòfehèrje
| 5 / 5 csillag!
2018. 05. 13.
Szerintem kívàlòminősèg maximálisan elègedett vagyok

Írja meg véleményét



Megjegyzés: A HTML-kód használata nem engedélyezett!
Értékelés: Rossz Kitűnő

Termék címkék: fehérje, natúr